طبقه بندی
  پوکی استخوان
تغذیه-کاهش/ افزایش وزن
پوست مو و زیبایی
بیماریهای قلب و عروق
زنان و یائسگی
کودکان
ورزشکاران
مکمل های غذایی
دوران بارداری و شیردهی
سوالات متفرقه
غدد ، دیابت
دستگاه گوارش
ارتوپدی و آرتروز
کم خونی
سردرد و میگرن
بیماریهای تنفسی و آلرژی
مردان
معرفی پزشک
مشکلات جنسی و زناشویی
گوش و حلق و بینی
اعصاب و روان
 
 
آخرین سئوالات مطرح شده
 
سلام بنده حدود يكسال است مبتلا به ديابت نوع دو هستم و الان فقط با نصف قرص گلي بن گژلاميد قند خونم نرمال ميشود . فقط از كم شدن احساس جنسي و مشكلات جنسي اذيت ميشم لطفا بفرماييد چكار كنم و چه دارويي مصرف كنم.لطفا پاسخ مهر آميز خودرا با پست الكترونيك مبذول فرماييد باتشكر
با توجه به اینکه قند خون شما با مصرف نصف قرص کنترل می شود بهتر است به کارشناس تغذیه مراجعه کنید ممکن است با رعایت رژیم غذایی و انجام فعالیت فیزیکی دوز دارو حذف کنند. البته در این مورد باید با متخصص غدد نیز مشورت داشته باشید.
( غدد ، دیابت ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
`من 10 ساله که باد شکم فراوانی دارم و به پزشکان زیادی مراجعه نمودم واندسکوپی هم دادم ولی هیچ گونه تغییری در من ایجاد نشد باد شکم دارم که بصورت نامحسوس خارج می شود مثلا مدت زیادی که یک جا باشم احساسا دارم به همین خاطر جایی نمیتوانم بخوابم علایم من بیشتر به ibs نزدیک است چون باد شکم فراوان با یبوست و اسهال از جمله عوامل دیگر مدوفوع من بیشتر بصورت شل ولی چسبنده است بصورتی که باید آب زیادی در دستشویی پشت ان ریخت من در این ده سال از خیلی از چیزهای زندگی گذشتم (دانشگاه .زن و..)وبه هیچگونه امیدواری نرسیدم وپزشکان زیادی هم مرا معاینه کردند ولی بعد از اتمام داردو های انها هیچگونه بهبودی نیافتم در ضمن دردی هم احساس ندارم فقط بعضی موقع غرغر شکم خواهشمند است مرا راهنمایی کنید
به دکتر فدایی تهران کلینیک مراجعه کنید.
( دستگاه گوارش ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
با سلام خانمی 43 ساله هستم الان مدت یک سال است که از درد کتف راست رنج می برم نتیجه رادیوگرافی گردن : کاهش لوردوزسرویکال مشهود است ...... شروع تغییرات دژنراتیودر تنه مهره های سرویکال تحتانی مشهود است . رادیوگرافی شانه راست :.... کاهش فاصله مفصل آکرومیوکلاویکولر به علت استئوآرتریت مشهود است. خط fracture دیده نشد.... لطفاً راهنمایی لازم را بفرمایید. باتشکر
به نظر می رسد مبتلا به آرتروز باشید ولی به هر حال لازم است به پزشک معالج خود نیز مراجعه کنید.
( ارتوپدی و آرتروز ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 1 رای )
با عرض سلام:1هفته ای است که از قرص زینک نیچر مید استفاده میکنم و 185 قد دارم و وزنم 65 کیلو است استفاده کردن قرص مولتی دیلی یا قرص آهن جوشان همراه بازینک نیچر مید آیا مشکلی ایجاد میکند؟ برای بالا بردن وزن و قد کدامیک را پیشنهاد میکنید یه خورده کم خونی دارم.. خواهشا راهنمایی کنید/
اگر آزمایش داده اید و کم خون بودید باید به پزشک مراجعه کرده و درمان شوید و مجاز نیستید خودتان مکمل آهن استفاده کنید. زینک و مولتی دیلی را نیز یک روز در میان می توانید استفاده کنید.
( سوالات متفرقه ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 1 رای )
سلام. من یک هفته هست که متوجه شدم باردارم. دکتر با توجه به تاریخ آخرین پریودیم، مدت زمان بارداری ام رو 40 روز تشخیص داده. اما من پیش از بارداری و در حین زمانی که باردار بودم داروهایی استفاده کردم که من رو نگران کرده لطفا من را راهنمایی کنید. 1- تا حدود یک هفته پیش ( حدودا در ماه اول بارداری که مطلع نبودم)روزی یک قرص فروس سولفات و فولیک اسید میخودم و هموگلوبینم در حال حاضر 13 است. 2. تا حدود یک هفته پیش از بارداری قرص اکوفان(مکمل روی) میخوردم. 3. در حدود 3 ماه پیش به مدت 10 روز از یک کرم برطرف کننده کک مک بنام اگزوویانس exuviance بمدت 10 روز بر روی پوست صورت استفاده نمودم. بسیار سپاسگزارم اگر در خصوص هر مورد جداگانه راهنمایی بفرمایید.
مصرف هیچکدام در دوران بارداری مشکلی ایجاد نمی کند وجای نگرانی نیست.
( دوران بارداری و شیردهی ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
خسته نباشیدمن مولتی دیلی باکلسیم منیزیم نیچرمید روزانه مصرف میکنم . البته مولتی دیلی روزانه به هم راه غذا و کلسیم یک روز در میان ... روزی که مولتی دیلی مصرف میکنم 2ساعت بعدش کلسیم مصرف میکنم ! 4ساعت بعدش پوست سرم به خارش میوفته وبه محض اینکه دست تو موهایم میارم دستم پراز مو میشه بیشترین ریزش در جلوی سرم من باید چه کار کنم لطفا مرا راهنمای کنید...
ارتباطی به مصرف مکمل ها ندارد. احتمال ریزش موی شما به دلیل افزایش سطح هورمون های مردانه است. بهتر است به متخصص پوست و مو مراجعه کنید.
( پوست مو و زیبایی ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 3 رای )
سلام با احترام پدر من اقایی 67ساله ظرف یک ماه گذشته متوجه شدیم متاسفانه دچار بیماری سرطان در ریه است و قسمتی از کبد شده است نوع تومور ادنوکارسینوم تشخیص داده شده است . لطفا راهنمایی فرمایید ایا دارو یا راه جدیدی برای مبارزه بااین نوع تومور هست بهترین راه برای ما چه است . با تشکر
در این مورد باید با متخصصین انکولوژی مشورت کنید.
( سوالات متفرقه ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
سلام خسته نباشید.من صورتم خیلی خیلی جوش میزنه معمولا جوشای بزرگ میزنه فکر کنم ارثیه چون خواهرمم مثل منه.ایا راه درمانی براش اومده خواهش میکنم کمکم کنید خیلی اذیتم میکنه.ممنون
بسته به نوع جوش و علت بروز آن درمان های مختلفی موجود است. باید به متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا بر اساس علت درمان صورت گیرد. استفاده از مکمل های زینک نیز در بهبود درمان می تواند موثر باشد.
( پوست مو و زیبایی ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 1 رای )
سلام من 25 سالمه و 20 روز دیگه امتحانات مهمی دارم اما چند وقته قدرت تمرکزم را از دست دادم و حواس پرتی گرفتم. یکی از دوستام قرص امریکن سوپر ممورکس کمپلکس را بهم پیشنهاد داد. سوالم این هست که میتوانم مصرف کنم عوارضی نداره؟
مصرف این مکمل مشکلی ندارد ولی به نظر می رسد علت اصلی مشکل شما استرس و اضطراب باشد.
( سوالات متفرقه ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
سلام من با قد 168 با رژیم و تحت نظر پزشک متخصص تغذیه وزنم را طی 6 ماه از 72.3 به 57 رساندم. اکنون از لاغری مفرط صورتم رنج میبرم آیا مکمل یا راهی علمی برای چاق تر کردن صورتم وجود دارد؟
مکملی برای چاقی موضعی وجود ندارد. استفاده از مایعات بیشتر و میوه و سبزی و یا مکمل های ویتامینی می تواند در شاداب تر شدن پوست کمک کننده باشد. فقط با افزایش وزن صورت هم چاقتر می شود. می توانید در حد چند کیلو وزن خود را بالا ببرید.
( تغذیه-کاهش/ افزایش وزن ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
 
 


© 2012 Pourateb Corporation. All rights reserved.  
مشاوره پزشکی آنلاین
*
  پرسش خود را مطرح کنید: